Jom Follow !

8/26/2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

finally siap jugak aku mengedit blog nehh
fuhh edit code itu ini , mata sakit nekkk (!)

okay
tapayahh melewehh jauh jauh nnti org bosan nak bce
hmm lagi bpe hari je ramadhan akan pergi meninggalkan kita
dan dan . . . .
SYAWAL pon menjelmaa
mesti semua tak sabar nak balik kmpg
yg mne balik kmpg tu balik lahh
yg mne dok ruma tu , rye dgn jiran jiran pon bole
tahun nehh aku solat rye kat sini je
after solat ape sume tros drive ke Felda Bukit Besat
ruma atok kurus aku

#sedihsedih
aku nak mintak maaf kpd sesiapa yg view
blog aku nehh andai aku ade buat salah or ape ape
yg boleh sakit kan hati korang
sorry okay :')
last last (!)
i wanna wish you
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
enjoy your Hari Raya Aidilfitri <3


No comments:

Post a Comment